TRŽIŠTE powered by smart plus
main_img_blog_trendovi

8 POTROŠAČKIH TRENDOVA ZA 2017. GODINU

Zahvaljujući opsežnom istraživanju koje je agencija Smart+Research sprovela tokom februara, donosimo vam kako se to domaći potrošač ponaša prilikom kupovine - šta, kako i zašto kupuje. Ispitali smo 1050 građana Srbije koji su činili reprezentativan uzorak za online populaciju. Ekskluzivno za trendovi.rs sumiramo rezultate kroz 8 potrošačkih trendova za 2017. godinu.

01 Kupujemo na akciji

Skoro polovina građana priznaje da ponekad kupuje stvari samo zato što su na akciji. A istraživanje kaže da to žene čine nešto češće, nego muškarci.

seo

02 Niko ne pipa

Kada sledeći put budete kupovali hleb, razmislite o tome da prema rezultatima našeg istraživanja svaki peti kupac priznaje da ima običaj da opipa hleb prstima pre nego što ga kupi.

seo

03 Setim se pred kasom

A korpa čeka umesto mene. Ovo je slučaj kod svakog petog građanina koji bar ponekad ostavi korpu da čeka umesto njega dok on kupuje još namirnica.

seo

04 Uzima račun više od polovine

I pored nagradne igre u jeku, tek malo preko 41% građana obavezno uzima račun, a tek 12,50% zbog same igre.

seo

05 Platne kartice ponekad

Iako ih koristi veliki procenat građana, većina njih ih koristi samo kao povremeno sredstvo plaćanja robe.

seo

06 Gledamo rok trajanja

Većina građana uglavnom vodi računa o roku trajanja hrane prilikom kupovine. I to 43% njih baš uvek.

seo

07 Zemlja porekla informativno

Većina građana Srbije poreklo proizvoda proverava samo radi informisanja. Retko se određene zemlje porekla posebno preferiraju, odnosno izbegavaju.

seo

08 Kupujemo domaće ili nemačko

Svega 7% građana Srbije preferira neke zemlje porekla prilikom kupovine. Građani preferiraju proizvode domaćeg porekla, zatim i proizvode iz zemalja EU na čelu sa Nemačkom.

seo